shulelue

cha igen.
vad gör alla? jag chillar och lyssnar på min grymma spellista på
spotify. har goa låtar som tillexempel need you now, one, paronoid,
africa, down under, scar & beutiful day, med flera självklart. imorgon
har jag träning vid tio till tolv. så det blir upp vid halv nio-nio, & om
ni har tur hinner jag slänga in ett inlägg. men bara om ni har tur.
nu vet jag inte vad jag ska göra..? är ju inte alls trött, så jag tror att
jag ska sätta på en film, men vilken? avatar kanske, eller män som
hatar kvinnor.. får se! men ppl, vi hörs!

helvete vad jag saknar värmen & sommaren..! vi ska inte änns åka
utomlands i vinter, så vitt jag vet ialf, raoh? =/


all i know right now, is that my biggest misstake was to let you go,
i want you back baby, cause i need you know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0