shullelue

vet inte om jag skrev att jag inte var på speciellt bra humör..? tror det va.
jag blev på liiiite bättre humör tack vare helgen. sen sabbades allt det idag,
jävla skit. men ialf, ska bli mkt bättre på att blogga, i swear. ska nog ta tag
i det idag. men kom ihåg, det är min blogg så jag bloggar liksom på mina
vilkor. jag ska dra iväg och träna snart, blir nog på bättre humör då, speciellt
av att träffa natta och anna. dom tjejerna får mig alltid att bli glad. iförrgår hade
vi föressten match, jag släppte in tre mål igen, och tjejerna gjode bara två.
men man ska kunna ta förlust också. sen tränade jag fotboll igen också, fuck
vad jag längtade efter att springa med en fotboll framför fötterna. fanny & jag
ägde ut alla med vårt snygga passningspel. snart är det barometern btw:) men,
nu ska jag fixa iordning mig lite granna. okey?

sjukt bra låt med rihanna, jag har alltid älskat hennes musik.
det stämmer lite in på mitt liv, men inte alla låtar då.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0