ska bättra mig på like or leave



HISSAR,

. fanny gunnarsson
vad vore jag utan denna underbara männska..?
inte alls mkt om jag får säga det själv. jag älskar
henne så sjukt mkt, går fan inte att förklara med ord
hur mkt puckot betyder för mig!

. höstens mode
snyggaste trenderna tycker jag är, sjalar, stickat & uggs.
ska se om jag hittar något snyggt när jag ska shoppa i malmö
imorn, det är ju bara till att hoppas!

. humor
om jag inte hade skrattat så mkt som jag gör i nuläget, då vet jag
inte om jag hade funnits.. jag skrattar hela tiden, som tur var

. malmö
skåningar och shopping. det är riktigt najs!

DISSAR,

. äcklen
killar som är tjugo plus.. ska inte enns ha ögon för tjejer under nitton.
så skaffa er en tjej istället för att kolla på mig och mina vänner!

. den där personen
gjorde ett hål i mig som inte går att laga. en spricka som aldrig kan fixas..
du förstörde mitt liv, i små bitar, jag har inte enns lagat det än

. långt avstånd
varför ska den där killen bo på helt fel plats?
jag saknar honom så det gör ont.. sen saknar jag linus också faktisk.
även att han är som han är -.-

. besvikelse
när man blir så sviken.. det värsta som finns!

. HÖSTEN
åh fyfan vad jag hatar hösten. kyla, kyla regn och mer kyla. fyfan idag
var jag ute rätt länge, och gissssa om jag frös? hell to the ye, det är vantar
mössa jacka kofta halsduk och booots som ska på innan du kan gå ut. jag
svär att mitt rum skulle kunna få pris för världens kallaste rum!
fuuuuuuck vad jag fryser ;(

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0