sööööndag imorgon

tänkte berätta lite om hur min söndag kommer se ut..!
jag ska upp rätt tidigt, för vid tjugo över nio kommer jocke
& hämtar mig. då ska vi till fstan och kolla när min anna ska
spela match om jag inte redan har sagt det..? aja, det är två
matcher, men jag tror bara jag ska se en. för sen ska mamma
hämta mig där och sen ska jag hem en runda, sen ut igen för att
gå på fotboll med fanny & amanda. efter det ska jag hem och på
kvällen kommer lela hit, då blir det sleep over. för på måndag
drar vi till ullared. najs! dock inte lika kul att bussen går vid sex
på morgonen. upp vid fem blir det då.. helvete! men det ska ialf
bli roligt dom här kommande dagarna på lovet! har planerat in
en massa skojigt. jag måste föressten komma ihåg att ringa melissa
för vi träffas aldrig på lov.. dåligt av oss! men, ska faktiskt strax
sova eftersom jag kommer bli väckt som vanligt vid typ halv åtta.
mysigt..! så om typ en halvtimma-timma ska jag sova, är faktisk trött..?
men jag säger godnatt till er sötnosar nu,

godnatt ppl ♥ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0