trött, men det går endån

hellu.
jag var som sagt på maxi innan, skönt att få vara ensam en stund och bara tänka.
så jag tog en liten omväg när jag gick hem. najs, han tänka ut rätt mycket som
tur var.. kom ihåg att det alltid märks i slutet vilka som stannar och vilka som drar..!
just nu är det städning som gäller. fyfan vad det suger. jag hatar å städa, finns
fan inget värre. men, jag får tänka på att det bara är en liten dag kvar till lov &
det, ska bli riktigt skönt. ska göra massa roligt då också! tillexempel, ullared
med mitt cpbarn, blinera! men, nu ska jag tillbaks till städningen, så vi får höras
om en stund.

föressten så tror jag inte att jag pallar bilderna från mamlö, har ingen stans att
lägga dom, för min gamla dator är cp, och min minipc är bara jobbig att ha massa
skit på, men jag ska fixa det så fort jag får tid.

ah, var det någon som sa stökigt?
hell ye..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0