bänkad framför tvn

hey mina kära. jag sitter framför tvn och kollar på liverpool-west ham.. asså
liverpool förfan! dom är en aning under isen just nu. två noll står det! blir
lack alltså.. men ialf! ÅÅÅÅ NU GJORDE LIVERPOOL MÅL! hell yes..! nu är vi
på G! annars kom jag precis hem, har varit i sporthallen med nattis och ida.
det var rätt så kul, men jag ville ärligt mest hem och sova. har lite ont i min
stackars hals fortfarande. min storasyster var här nyss också, mysigt att
träffa henne. men synd om henne som har lunginflamation.. krya på dig gullet!
men läsare, om jag har några, jag ska kolla klart det sista på matchen sen
blir det film eller något! ha det riktigt super så kanske vi hörs sen!
uppdate: förlust den här gången, men vi tar det nästa gång babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0