shoppaaaat !

rubriken stämmer. har varit iväg i över två timmar och shoppat lite allt möjligt. bland annat
ett snyggt linne! lite annat också såklart. vi var på ikea och så.. jag ska för första lördagen på
riktigt länge (bortsätt från när jag var sjuk) vara hemma och chilla. kanske kolla på det
överskattade melodifestivalen..? får se, annars får det bli någon bra film. jag har köpt en solo -
tidnig som ska ska läsas också, roligt! sitter och lyssnar på spotyfie, min nya favoritlista är den
från sonyentertainment som heter "hands up 2011" och där har vi perfekta dunk låtar, dom är
så jävla grymma. jag lyssnar mest på louder med chris wills, destination med darius & finlay
(dj gollum remix) och i'll do you like a truck med geo da silva! grymmmmmmma låtar
som jag verkligen lyssnar sönder! men gullungar, ska läsa min tidning nu, så vi hörs om ett tag!
loooooove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0