the last song

jag kom helt plötsligt på att jag har the last song på min dator, som jag inte har sett trots
att den har funnits där i över tre månader.. så emma tyckte att det var dags. den var verkligen
inte vad jag förväntade mig, så sjukt hemsk! satt och lipade så mascaran rann. men endån
var den suveränt bra! ångrar inte en sekund att jag såg den. men dock var den som sagt
riktigt jävla sorglig..! nu ska väl vi sitta här vid varsin dator och tönta oss lite till, sen blir det
väl sova. vi får helt enkelt höras imorgon kära läsare, om det enns finns några kvar då..
asså fuck vad jag längtar efter sommaren. här är en bild från cupen i sommras.
nu när jag tänker på det, så förändrades mitt liv stort då, blandannat träffade jag
min än idag underbara vän linus. no regret! men kolla seriöst, vad bruna & snygga,
och osminkade vi var! men är det fotboll som gäller, så är det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0